REZERWACJA

Gdybyście Państwo zdecydowali się na pobyt u nas, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Po ustaleniu danych prosimy o przesłanie na nasze konto ustaloną kwotę zadatku. W tytule wpłaty prosimy podać datę przyjazdu, wyjazdu, ilość osób i kwotę. Ustalamy również jakim środkiem lokomocji do nas przyjedziecie. Ma to związek z miejscem parkingowym i przyjęciem Państwa. Zapisane dane na przekazie są naszą umową, którą można zawsze sprawdzić. Po rozmowie telefonicznej pokój jest wstępnie zarezerwowany w danym terminie. Po wpłaceniu zadatku prosimy o przesłanie do nas maila z informacją o dokonaniu przelewu. Mailem zwrotnym potwierdzamy, że umowa jest zawarta, pieniądze doszły. Macie Państwo potwierdzenie na piśmie. Pokoje wynajmowane są na doby (liczymy ilość nocy). Doba zaczyna się o godz.15.00, a kończy o godz. 10.00. Płatności za cały pobyt Goście dokonują w dniu przyjazdu po zameldowaniu. Opłata klimatyczna: 2 zł.

Formularz kontaktowy

Pokoje Gościnne "Zawisza"
Maria Gieryk
ul. Zawiszy Czarnego 20
84-360 Łeba
tel .+48511277741
tel. +48598661863
e-mail: pokoje@pgzawisza.pl

DANE POTRZEBNE DO PRZELEWU/WPŁATY: 
Nr. Konta: 79 1020 4649 0000 7202 0046 1806
ul. Zawiszy Czarnego 20 , 84-360 Łeba

 

PG Zawisza zapewnia:

  • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy o Gościu
  • pełną informację o warunkach pobytu (rozmowa telefoniczna, mail, dokładny opis pokoi ze zdjęciami na stronie internetowej)
  • uprzejmą obsługę, na życzenie Gości informacje o pobycie i podróży.
  • Gościom, którzy przyjechali i wyjeżdżają pociągiem, udostępniamy toaletę, przechowanie bagaży, a nawet w miarę możliwości pomieszczenie do przeczekania
  • pomoc kierowcom przy parkowaniu samochodu, udostępniamy sprzęt rozruchowy, służymy pomocą przy awariach
  • na terenie obiektu bezprzewodowy internet Wi-Fi (w okresie dużego obłożenia może działać wolniej)

 

 

REGULAMIN PG „ZAWISZA”

 

Każdy obiekt hotelarski rządzi się swoją specyfiką. Przedstawiamy Państwu zasady, jakie obowiązują w „PG Zawisza”. Uważamy, że przyjeżdżając na wypoczynek każdy inwestuje swoje pieniądze, ale i ma oczekiwania. Celem poniższego regulaminu jest usprawnienie Państwa pobytu jak i maksymalnego zadowolenia z zastanych warunków. Regulamin ten wyjaśnia również sporne sprawy, gdyby się pojawiły.

 

I. Sprawy porządkowe

  1. Po zameldowaniu przekazujemy gościom pokój wraz z kluczami, informujemy o sprawach związanych z pobytem.

  2. Ze względu na zagrożenie pożarowe prosimy nie przywozić ze sobą żelazek, grzałek elektrycznych, grzejników. Żelazko wraz z deską do prasowania jest do wypożyczenia na miejscu.

  3. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów w pokojach, łazienkach, jak i zapalania świec.

  4. Wychodząc z pokoju zamykamy drzwi sprawdzając wcześniej, czy są wyłączone urządzenia elektryczne.

  5. Nie pozostawiamy na widocznym miejscu wartościowych rzeczy: pieniądze, telefon, kamera.

  6. Sprawdzamy, czy są zamknięte okna.

  7. Osoby nie zameldowane mogą przebywać w obiekcie za zgodą gospodarzy do godz. 22.00.

  8. Cisza nocna trwa od godz. 22.00 do 7.00. Przychodząc do obiektu po godz. 23.30, zamykamy za sobą drzwi, gasimy światła na korytarzach.

  9. Osoby wyjeżdżające przed godz. 7.00 proszone są o dokonanie tego sprawnie i możliwie najciszej (wcześniejsze spakowanie, ponoszenie walizek do samochodu).

  10. Osoby wracające z imprez rozrywkowych proszone są o zachowanie ciszy, nie korzystanie z pryszniców w środku nocy.

  11. Opłata za zgubienie kluczy wynosi 100 zł.

  12. Śmieci w workach wystawiamy na korytarz koło drzwi pokoju. Są zabierane między godz. 10.00 a 12.00. Prosimy o wylewanie płynów z butelek.

  13. Nie należy przenosić wyposażenia pokoi, zmieniać jego ustawienia bez zgody recepcji. Prosimy o nie wynoszenie wyposażenia pokoi na zewnątrz.

  14. Parking PG Zawisza znajduje się w strefie płatnych parkingów. Istnieje możliwość darmowego postawienia samochodu przy obiekcie lub na niestrzeżonym wykupionym przez gospodarzy parkingu oddalonym 200 m od obiektu. Kierowca otrzymuje klucze od bramy i identyfikator, który zakłada za szybę.

  15. Goście powinni zostawić pokój w zastanym stanie. Goście odpowiadają materialnie za zniszczenia w pokoju.

  16. PG Zawisza nie odpowiada za mienie pozostawione w samochodzie, uszkodzenie samochodów i za rzeczy zaginione na terenie obiektu.

  17. Dzieci na terenie obiektu winny przebywać cały czas pod opieką rodziców lub opiekunów. PG Zawisza nie odpowiada za zdrowie i bezpieczeństwo dzieci pozostawionych bez opieki. W bliskim sąsiedztwie znajdują się place zabaw, miejsca rekreacyjne, lunaparki. Na miejscu oferujemy grę „piłkarzyki”.

  18. Istnieje możliwość pobytu z małym zwierzęciem za opłatą i wcześniejszym uzgodnieniem telefonicznym. Należy zabrać posłanie dla psa, kartę szczepień.

  19. PG Zawisza świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam szybką reakcję.

 

II. Anulacja rezerwacji

  1. Z rezerwacji można zrezygnować, zadatek zostanie zwrócony.

  2. Rezygnacja na 14 dni przed przyjazdem - zwracamy 50%.

  3. Rezygnacja na 3 dni przed przyjazdem – zwrot zadatku nie przysługuje.

  4. Jeżeli wina jest po stronie PG Zawisza – zwracamy 100%.

  5. W przypadku rezygnacji Gości z pobytu z przyczyn niezależnych od PG Zawisza (wypadki losowe) podczas jego trwania, wpłaconej kwoty nie zwracamy.

  6. Najemca jest również zobowiązany do zapłaty ustalonej kwoty, jeśli przyjazd ulega opóźnieniu, pobyt ulegnie skróceniu lub ilość osób zgłoszonych będzie mniejsza (różne powody osobiste, trudności komunikacyjne). Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi zgodnie z art. 394 KC oraz zgodnie z art. 16 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 2.11.2000.

  7. Jeżeli goście nie przyjechali w danym dniu, to rezerwacja jest ważna do godz. 10.00 następnego dnia. Po tym terminie PG Zawisza może wynająć pokój innym osobom, a zadatek przepada. Pobyt przedłużamy w zależności od posiadanych miejsc.

  8. PG Zawisza zastrzega sobie prawo do przydzielenia innego pokoju w przypadku niespodziewanej awarii.

  9. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją powyższego regulaminu.

 

 

Życzymy miłego pobytu!

 

 

Przejdź do góry strony